Faydalı Bilgiler.

FAYDALI BİLGİLER

Sabah Kahvaltısı

b-279243-isparta-manzara-yuruyus-yolu* Yürüyüş yapıpta terlemezseniz kalbe hiç bir faydası yokmuş.

 

* Kalp Krizinin En Büyük Rolünü Tansiyon Gerçekleştiriyor. Ondan sonrada Kolestrol. En uygun tansiyon dercesi 112 e 7’dir. Bu yüzden bulunduğunuz her ortamda tansiyonunuzu kontrol etmelisiniz.

 

* Sabah kahvaltısı atlanırsa, 12 saatlik açlıktan sonra öğlene kadar birşey yenmemiş ve vücut 16-17 saat aç kalmış demektir. Bundan sonra birden yendiğinden hem fazla kaçırılır, hem de yediklerimiz doğrudan yağa çevrilir. Kahvaltı yapmak, sadece kilo açısından değil, pek çok hastalığın ortaya çıkmasında ve seyrinde önem taşır.

 

* Grip veya nezle olduğumuzda kabak çekirdeği yemeliyiz çünkü kabak çekirdeği büyük ölçüde çinko içerdiği için hastalığın süresini kısaltır.
* Uzmanlara göre, 15 Dakikalık bir yürüyüş, kişinin kendisini iyi hissetmesi anlamında çikolata veya şekerden daha faydalı.

* Yaşam için en önemli madde oksijendir. Ondan sonra su gelir.

 

* Doğduğumuzda ağırlığımızın %75’i sudan oluşur. Ancak biz yaşlandıkça vücudumuzun su tutma oranı düşer. Yetişkin bir kişinin vücudunda su oranı %50-60 seviyesine geriler. Kadınlarda vücut ağırlığının %50 si sudur. Erkeklerde bu oran %60 dır. Suyun büyük çoğunluğu (%40) hücrelerimizdedir.

* Kişisel olarak su ihtiyacı farklı olabilir. Ama gün boyunca ortalama 2,5 litre su kaybederiz. Bunun 1,5 litresini idrarla, 0,4 litre kadarını terleme yoluyla, 0,4 litre suyu da nefes verirken kaybederiz.

 

su-icmek* Hava sıcaksa veya herhangi bir nedenle fazla terlemişsek su kaybımız artar.

 

* Su vücudun kan yapmasını ve kan dolaşımını sağlar, mukoza dokularını ve cildi nemli tutar, bazı vitaminleri çözer, idrarla böbreklerin temizlenmesine aracı olur, sindirimi düzenler. Vücutta biriken ödemi atmanın en iyi yolu su içmektir.Vücudunda su biriken kadınların genellikle yeteri kadar su içmedikleri görülür.

 

* Sabahları aç karnına su içilmesi vücuttaki zararlı toksinleri temizler.

 

* Dahilerin ortak özelliği ‘ANNE SÜTÜ’ Uzmanlar dahi çocukların 1 ila 2 yaş arasında anne sütü alan bebekler arasında çıtığına dikkat çekiyor.

 

YEMEKLERDEN SONRA YAPILMAMASI GEREKEN 7 ŞEY!
Sigara içmeyin : Uzmanlarca yapılan deneyler, yemeklerden hemen sonra içilen bir sigaranın 10 sigaraya eşdeğer olduğunu kanıtlamıştır (Kanser olma riski daha yüksek).

Hemen meyve yemeyin :
Yemeklerin peşinden yenen meyveler midenin havayla davul gibi şişmesine neden olur.

Çay içmeyin : Zira çay yaprakları yoğun asit içerir. Bu madde tükettiğimiz gıdalardaki proteğinin hazmını zorlaştırıyor.

Kemerinizi gevşetmeyin :
Yemekten sonra kemeri gevşetmek kolaylıkla bağırsak düğümlenmesine ve tıkanmasına neden olur.

Banyo yapmayın :
Banyo yapmak ellerdeki, bacaklardaki ve vücuttaki kan akışını hızlandırır, böylece mide çevresindeki kan miktarı bu durumda azalır. Bu da midemizin sindirim sistemini zayıflatır.

Yürümeyin : İnsanlar çoğu zaman, yemeklerden sonra 100 adım yürümek 99 yaşına kadar yaşamanızı sağlar derler. Gerçekte bu doğru değildir. Yürümek sindirim siteminin aldığımız gıdalardan besinlerin emilimini engeller.

elma1

Hemen uyumayın : Aldığımız gıdalar yeterince sindirilemez. Bu durum bağırsağımızda gastrit ve enfeksiyona önderlik eder.

* Sabahları elma kahveden daha fazla uykunuzu açar!

 

* Sivrisinek kovucu spreyler sinekleri kovmuyor. Sizi gizliyor. Sivrisineğin alıcılarını bloke ederek sizin orada olduğunuzu anlamamalarını sağlıyor…

 

* Taze kakao içinde bulunan sıvı, kan plazması yerine kullanılabiliyor !!!

 

* Uyurken TV izlerken olduğundan daha fazla kalori harcarsınız!!

Yorumlar kapatıldı.

Back to Top